Friday, October 21, 2016

Forex Guy

TheForexGuy Review Besoek webwerf Ek het gevind dat die forex man webwerf en ek is baie betower deur die manier waarop hy handel dryf. Ek het die gewone deal. gekom om BBV om te kyk na die resensies. Ek het afgekom op wat Carl praat. Ek het my ingeskryf vir die oorlog kamer, en nou kan ek ook bevestig dat dit is voor die hand liggend Dale is 'n ervare handelaar en weet waarvan hy praat. Ek het gevra Dale oor hierdie Steve artikels, en Dale het noem dit Steve karakter was 'n persoon wat hy een keer gehuur om bemarking te doen. Dale het gesê hy hom gevuur en toe Steve uit om wraak te soek en probeer om hom te diskrediteer. In agterna, beteken dit Steve man lees soos 'n versteurde kranksinnige. Ek het ook 'n besigheid. Ek ken die gevoel wanneer 'n kliënt of 'n ou werknemer vyandige op jou gaan so ek is hier om Dale ondersteun en gee die res van BBV kykers 'n binne-hersiening na sy lidmaatskap. Ek het by al die ander prys aksie webwerwe wat ek wasnt gelukkig met. Hulle het almal bied regurgitated Google-soektogte. Dales natuurlik gedoen het 'n paar van die oorvleueling prys aksie inligting wat jy doen sien wat in die meeste plekke. MAAR Dale het ook baie unieke konsepte en strategieë bygevoeg in die kursus. Hy leer ook 'n geld bestuurstrategie wat my boude baie keer gered Om dit af, hy bied sagteware vir MT4. Een van hulle uitstuur kandelaar patroon waarskuwings om jou slimfoon, wat ek gevind uiters nuttig. 5 ster sien, dankie Dale Hou aan met die goeie werk. Ek wil die oorlog plek waar ek my klein geheim hehe, maar ek doen die regte ding en deel my ervaring met handelaars wat wil sy dinge leer. Daar is artikels daar buite wat TheForexGuy beskuldig as 'n bedrogspul. Terwyl ek kan nie die identiteit of sy naam is 'n ware verifieer, kan ek seker instaan ​​dat die kursus is nie 'n bedrogspul, en die persoon agter beslis weet forex, en nie net die neem van materiaal uit ander om te verkoop as sy terwyl hy niks weet. Die gestruktureerde en duidelike uiteensetting van die kursusmateriaal sal beslis help beginners en intermediêre handelaars in begrip en met meer potensiaal Opstellings vir hul forex strategie. Die weeklikse mark en voorraad van die dag hersiening en ook versnel jou begrip van sy strategieë. Daar is ook 'n paar gereedskap verskaf vir MT4 gebruikers om jou te waarsku van potensiële setups. Natuurlik einde van die dag, of jy 'n winsgewende handelaar sal word of nie hang veel op jouself. Natuurlik prys lyk toename het in vergelyking met die vorige keer fas verstaan ​​van die ouer resensies. Om 'n prys aksie Natuurlik sal daar beslis oorvleuel materiaal met ander PA artikels daar buite wat jy sou gelees gratis. Sou gewees het 'n baie meer waarde vir geld natuurlik het die prys bly. Goeie waarde. die beste prys aksie handel stelsel. altyd help lid en dadelik beantwoord my e-pos. diegene gereedskap is baie nuttig. Raai om ander mense wat wil forex leer. Dankie Dale. Forex resensie Forex Performance Toetse Forex Traders Court Forex Trading Onderwys en Gemeenskap Forum Forex Calendar en gereedskap kopieer kopiereg www. ForexPeaceArmy. Alle regte voorbehou. Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Leer Forex Trading met die prys aksiestrategieë Die Forex Guy is 'n Forex opvoedkundige blog wat deur Dale en sy span wat fokus hoofsaaklik op Forex prys aksie handel strategieë tesame met 'n hoë-aangedrewe geldbestuur modelle. Dale glo handelaars wat kyk na kompleksiteit vir 'n voorsprong in die markte sal 39take op te veel water39 en sink in hul eie ontleding. quotIn my jare van die saak, I39ve probeer baie aanwysers en strategieë, maar het altyd vererg met die intensiteit en geestelike vraag van die meeste stelsels daar buite. Om hierdie rede het ek gevind altyd myself terug te fokus op suiwer prys action. quot - Dale Leer Gevorderde Forex Prys aksiestrategieë met die Forex Guy Die Forex Guy is die splinternuwe mark verhandel onderwys werf dis gryp die aandag van alle vlakke van die kleinhandel Forex-handelaars. Vind uit hoe maklik, maar gesaghebbende handel insig kombinasie met die persoonlike touch te help handelaars vind die perfekte balans tussen werk / lewe. Jou dag-tot-dag ervarings hoef voor te berei jy vir die finansiële markte. Jy moet 'n heeltemal nuwe manier van dink te bou wanneer jy 'n handelaar geword. Dit moet sentreer rondom 'n strategie wat is eenvoudig en kragtig, dis hoekom ek lief prys aksie handel. Sydney, NSW (PRWeb) Februarie 28, 2014 Die Forex Guy is die breinkind en lewens werk van Graham Blackmore, die onderwys direkteur van DnBforexpriceaction n webwerf wat handelaars geleer hoe om te verstaan ​​en te verdiep hulself in Prys Aksie handel vir baie van die aanloklike slaggate te vermy van korttermyn, vinnig ryk handel strategieë. Daar Graham opgebou 'n lojale volgende duisende handelaars wat op sy seldsame insig staatgemaak in langtermyn analise van die mark te handel strategieë wat konsekwent gelewer en gebou vertroue te bou. Te veel handelaars, beide nuwe en ervare, is so verskans in die oortuiging dat versterking weg van die rekenaar vir 'n minuut tydens die handel ure beteken vermiste geleenthede, verduidelik Graham, Prys Aksie help handelaars om te verstaan ​​hoe die mark werk sonder om enige té kompleks formules , wat baie van hulle nie eens verstaan. Handel voltydse sonder jou dag 'n negatiewe bewerkstelliging tot dag lewe Die Forex Guy neem hierdie gemete benadering tot handel wisselvallige markte en bou daarop met die toevoeging van een van die belangrikste komponent handel oor jul lewe, nie met dit. So baie mense in die handel na finansiële vryheid te bereik en meer beheer oor hul vrye tyd. Maar in plaas van die gebruik van handel om hierdie doel te ondersteun, het hulle uiteindelik besteding veel meer ure in die voorkant van die kaarte as wat hulle sou spandeer op 'n dag werk, en dikwels die vrugte is veel minder as 'n normale salaris te. Die Forex man is alles oor wat handelaars hoe om handel strategieë wat hul handel tyd sal maksimeer sodat resultate bereik kan word sonder gooi uur weg met omsendbrief handel te ontwikkel. Stel en vergeet met einde van die dag strategieë Die 2 uur werk week Een van die handelsmerk beginsels van die handel Die Forex Guy manier, is die mantra van stel en vergeet. Handelaars moet handel met die vertroue dat sodra hulle 'n handel oopgemaak en stel sy parameters, hulle kan die rekenaar draai en weg te loop om dit te laat sy loop neem. Hierdie beginsel was 'n groot deel van die opleiding by DnBpriceaction maar met die Forex Guy, het ons die idee veel verder gevoer. Dit isnt net sowat stuur duidelik van die strikke van scalping, dag handel en die tel van die pitte, dit leer handelaars om 'n ferm greep op die idee ontwikkel dat hulle beheer oor hul mark aktiwiteit, moenie die markte hulle nie beheer nie. As mense groei hierdie beginsel toe te pas om hul handel, so ook kan hulle vind vertroue in die behoud van die werk / lewe balans dat baie van hulle het om handel in die eerste plek. Die prys Aksie Tweede Kamer vir passievolle Forex handelaars so genoem omdat handel in die mark is 'n twee ledige stryd, in die eerste plek teen die eksterne beweging van die markte en tweedens die interne stryd om emosies, motivering en doelwitte te bemeester. Dit is die plek wat die leer van die Forex Guy bymekaar kan kom. Hulle kan deelneem aan 'n wye verskeidenheid van opleidingsprogramme wat fokus op beide die tegniese en sielkundige aspekte van die Forex Guys prys aksie handel mantra. Gemeenskap is 'n belangrike deel van die gementor handel aangebied deur die Forex Guy en bykomend tot leer uit die wysheid en kundigheid in die hulpbronne, lede kan hul eie stories en ervarings deel, ontmoet ander handelaars en bespreek huidige gebeure wat beïnvloed hul gekose markte . Hoe meer handelaars leer saam en hul eie sub-netwerke te ondersteun en te mentor mekaar te bou, hoe groter is die voordeel van die Forex Guys onderwys, en die gesondheid van die gemeenskap as 'n geheel. Dit is tyd om ons bedryf te raak van die stigma idees wat veroorsaak soveel handelaars om te gaan in blinde en verloor groot kommentaar Graham, handel in die mark is nie die pad na die maak van miljoene oornag, dit is 'n beroep wat mense lewenstyl vryheid kan gee as they39re bereid om werklik te leer en te behandel hulle handel soos hulle dit goedvind enige ander loopbaan. Om meer uit te vind oor die beginsels van die Forex Guy, of vir kommentaar of artikels, kontak: Graham Blackmore - Die Forex Guy ondersteuning (at) theforexguy (dot) com www. theforexguy Deel artikel oor SoCal media of e-pos: Laaste Forex Kommentaar So laaste sessie goud dronk uit die agterkant van die kommentaar van die Amerikaanse Fed. Die groot 8216waterfall8217 druppel het 'n situasie waar die prys as verskuif na uiterste afstande vanaf die gemiddelde waarde 8211 (Ek gebruik die 10 amp 20 Daily EMAS) geskep. Dit vind plaas wanneer die prys beweeg baie vinnig, soos wanneer jy sien regtig groot kerse. Oor die algemeen wanneer die prys loods weg van die gemiddelde en skep hierdie gapings, ek kyk vir gemiddelde terugkeer geleenthede wat is basies 'n ewe aggressiewe skuif terug na die gemiddelde. Die 4 uur grafiek van Goud toon duidelik die groot gaping hier, so ek is op soek na 'n geleentheid om te koop. It8217s moontlik om net 8216blind buy8217 nie, maar ek wil omkeer seine 8211 gebruik en nou het ons 'n lomp ommekeer kers sein 'n potensiële beteken terugkeer. As dit omkeer sein afskop n lomp gemiddelde terugkeer, is daar 'n klomp van beloning potensiaal hier, as dit doesn8217t, sowel it8217s net 'n stop uit. Kom ons kyk hoe dit setups ontvou 8211 we8217re meeste geneig om vordering te sien in die VSA sessie wanneer die goudmark vure up. Wel hierdie grafiek het my oog gevang vinnig toe ek blare deur die kaarte vroeër. 'N Asië sessie tempo plaasgevind het op die EURCAD mark 8211 wat hoogs verdag, maar teen die tyd dat het ek tot die grafiek die Asië sessie tempo, het vervals-out. Dit is die klassieke, handliggende, herhaal prys aksie I8217ve keer op keer gesien. Wanneer daar 'n skerp styging in die Asië-sessie wat die mark misluk gewoonlik aggressief beweeg in die teenoorgestelde rigting van die valse tydens die geld sessies (Londen, VSA). Prys is ook baie ver van die gemiddelde uitgebrei, en reageer met 'n minderjarige weeklikse weerstandvlak, wat nog twee lomp leidrade is. As hierdie mark gaan nou reg te stel, it8217s waarskynlik gaan 'n aggressiewe daling wees. Let8217s sien hoe dit speel out8230 We8217ve kyk na hierdie groot weeklikse vlak op die NZDCAD grafiek, ernstig gaan op jou weeklikse grafiek en check dit uit, it8217s mooi epiese. Nou is die mark het probeer om te breek deur middel van verlede week hier, maar as ons nou kan sien die tempo didn8217t hou en duidelik was 'n vals uit trap vir almal wat om deur 'n breek deur middel van hierdie groot vlak probeer. Nou dat die Bulle het uit die mark is gewas, sal dit waarskynlik laat baie min teenkanting teen nadeel beweging 8211 prys daarvan hou om die pad van minste weerstand te neem. Ek nou kyk, wag vir 'n lomp sein te ontwikkel. Prys kan terug kom en toets wat weekliks vlak weer 8211 wat ons wil sien is die vlak hou as weerstand weer, en laat val 'n ommekeer sein vir ons om te speel. Dit sal ook sement in 'n laer hoogte, en voltooi 'n kop en skouers patroon. So dit is beslis 'n grafiek wat jy wil om te kyk soos 'n valk hierdie week. Alles van die beste op die kaarte vandeesweek. Verkoop Signal druk nadat skuif na Laer High Wel hierdie analise is die kol, 'n sell sein het vorm, maar 'n bietjie hoër as wat verwag is. Ek het eintlik gemis die sein, want ek was besig om op die stryd stasie vaststelling sommige berig foute deur oorlog kamer lede. Maar die opstel uitgewerk baie goed, en die stryd stasie sal uit kennisgewings gestuur oor die patroon, it8217s net 'n skande, want ek hierdie plofbare opstel gemis terwyl ek besig was chirurgie presterende op die instrument wat my aandag sou gebring het om hierdie sein. Wel, ek hoop dat sommige van julle ouens gevang die skuif, it8217s nog nie verby nie kan ons nog kyk vir verdere seine wat ontwikkel op laer hoogtes. As jy wil graag meer oor die stryd stasie of hoe ons handel swaai met die prys aksie te beweeg soos hierdie te vang leer, check die oorlog kamer vir handelaars. Sterkte op die kaarte en Geluk aan almal wat op hierdie gekapitaliseer. My Broker8217s Smeer Korting Check uit my Brokers OfferWelcome by My World of Forex Trading. Welkom handelaars om my forex blog My naam is Dale Woods, en soos jy - Ek is 'n passievolle kleinhandel handelaar. My spesialiteit in die mark is swing handel tempo strategieë gebruik te maak van die prys aksie analise, wat ek glo die maklikste wees, en mees winsgewende benadering tot tegniese handel. Ek het opgebou ongesonde uur van die skerm tyd, aangevuur deur my obsessie van die bemeestering van die kaarte. Op hierdie webwerf, ek deel die insigte en geheime my 8 jaar in die voorkant van die kaarte het my geleer - die verskaffing van werklike gehalte inligting om jou te help ook daarin slaag om as 'n kleinhandel by die huis handelaar. Sterkte op die kaarte :) Alhoewel Meta Trader 4 reeds kom met die standaard 8216out van die box8217 aanwysers 8211 trader8217s en ontwikkelaars het die vermoë om hul eie persoonlike aanwysers te skep vir baie jare hellip Drawing tendens lyne het 'n kern deel van tegniese ontleding. Die probleem is die tegniek kan so verwarrend om beginners te wees, omdat merk 'n tendens lyn op 'n grafiek hellip die Heikin Ashi Kers Anatomie Voordele van Heikin Ashi Charts hoe om te lees Heikin Ashi Kandelaars Waarskuwing oor die gebruik van Heikin Ashi Hoe om Heikin Ashi Charts Heikin Ashi Handel hellip Gids indeks Wat is prys Aksie Trading die sielkunde van die Kandelaars Hoe om te baat by prys Aksie werk met verskillende marktoestande Neigings Markte wissel Markte Konsolidasie Strukture hellip meer en meer handelaars maak die slim skuif na swing handel. Alledaagse Ek ontvang e-pos van handelaars belangstel in 'n medium of lang termyn benadering met die prys aksie handel. It8217s die hellip Kom ons eerlik wees, die meeste handelaars liefde aanwysers 8211 is daar altyd 'n element van opwinding wanneer jy 'n nuwe blink instrument te geknoei met jou kaarte te ontdek. Maar, die hellip Byna elke enkele tegniese gebaseer handel stelsel sal staatmaak op jou 8211 die professionele forex handelaar, met die vermoë om ondersteuning en weerstand vlakke korrek te trek op jou prys hellip forex stelsels kom in 'n verskeidenheid van kompleksiteit. Aan die een kant van die skaal wat jy sien strategieë gebaseer af intense wiskundige algoritmes terwyl aan die ander kant sien jy stelsels wat hellip Forex Binêre Options8230 die nuutste tendens in die finansiële sektor 8211 'n totaal nuwe manier om geld te maak uit valutabewegings. Binêre opsies is nie verwar hellip Hoe kan jy jouself as 'n forex handelaar of selfs as 'n persoon vir die saak te evalueer Daar is 'n epidemie van handelaars daar buite te evalueer hulself in 'n hellip te wees


No comments:

Post a Comment